
U Kruševačkom Kontakt centru od prvih snežnih padavina beleže povećan broj prijava, mada nema mnogo poziva koji se odnose na neraščišćene ulice i trotoare.
Od ukupnog broja primljenih zahteva, kojih je bilo 103, najviše se odnosilo na rad službi Gradske uprave, čak 46, potom Direkcije za urbanizam i izgradnju, Gradske toplane, Vodovoda,Javno-komunalnog preduzeća i Poslovnog centra. Sa prvim snegom, beleži se povećan broj poziva naših sugradjana, ističe administrator Kontakt centra Marija Stojković. Interesantno je da sugradjani trenutno imaju razumevanja za rad javnih preduzeća i komunalnih službi, a Marija Stojković podseća sugradjane da mogu da daju primedbe putem telefona, mejla, sms-a ili lično .
U Kontakt centru ističu odličnu saradnju sa Direkcijom za urbanizam, Javno-komunalnim preduzećem i inspekcijskim službama. Telefon za prijave gradjana je 446-446 od 8 do 20 sati svakim radnim danom, a kancelarija se nalazi u Gradskoj upravi, broj 49.