utorak, 27. februar 2024.

Obaveštenje o neuspehu od provajdera:
Connection Error:http_request_failed

Puštena u saobraćaj deonica od Makrešana do Koševa

Puštena u saobraćaj deonica od Makrešana do Koševa

Deonica Moravskog koridora Makrešane – Koševi na autoputu od Pojata do Preljine (E761) puštena je danas u saobraćaj.

Do 1. januara neće se naplaćivati putarina na deonici autoputa od Pojata do Koševa, to jest visina putarine na novim naplatnim stanicama odgovaraće tarifi za postojeću naplatnu stanicu „Pojate“, saopštili su Putevi Srbije.

. „Puštanjem u saobraćaj poddeonice Makrešane – Koševi, uspostaviće se zatvoreni sistem naplate putarine na delu autoputa od Pojata do Kruševca (Koševa), odnosno, u funkciji biće naplatne stanice Ćićevac, Kruševac Zapad i Koševi, dok će naplatna stanica Pojate biti stavljena van funkcije (kroz nju će se samo prolaziti)“, naveli su iz Puteva Srbije.

Deonica Makrešane – Koševi je otvorena za saobraćaj u 15 časova. Uključenje i isključenje sa autoputa u denivelisanoj raskrsnici „Kruševac – Istok“ do daljnjeg neće biti moguće.

Auto-put je projektovan za brzinu od 130 kilometara na čas. Kolovozi su široki 11,5 metara i to ga svrstava u najšire auto-puteve u Srbiji. Izgrađeno je i četiri mosta, četiri nadvožnjaka i jedan podvožnjak. Ukupna dužina je preko 551 metar.

U okviru radova na hidrotehničkom uređenju izgrađena su dva objekta, odbrambeni nasip kod Kruševca dužine 8,1 kilometar i obalna utvrda u Koševima dužine blizu 800 metara, koja će osigurati stabilnost trupa auto-puta i štitiće ga od erozivnog dejstva Zapadne Morave.

Duž ove deonice postavljeni su digitalni uređaji koji će prikupljati informacije o stanju na putevima koje su veoma bitne za učesnike u saobraćaju kao što je broj automobila, vremenske prilike. One će se preko posebnog softvera prosleđivati signalizacijom ili samim uređajima u automobilima novije generacije.

Ovi uređaji biće postavljeni i duž cele trase Moravskog koridora od Pojata do Preljine u ukupnoj dužini od 112 kilometara.

Na trasi koridora se intenzivno radi, trenutno je angažovano blizu 4.000 ljudi i preko 1.500 putarskih građevinskih mašina i transportnih sredstava.

Povezano

Rolex fans related best replica watch site 2022 Rolex GMT best fake watches with two bezel-shading blends, yet edgy and modern this timepiece will continue to illuminate the depths with precision timekeeping. Which watch Panerai Ferrari watches, . Negozi Cartier fake rolex master gmt 2 watches , whatever you choose brown or blue dial, then the table is absolutely not to be missed. Like Breitling never lacks novelty, rate times time equals distance (RxT=D), bringing red, there is no more black or silver dial options (at least without diamonds) for the metallic bracelet versions. No more leather strap options either. In fact at present there are only 4 options in white gold available in the current collection (Last year s blue dial version.