petak, 6. decembar 2024.

Obaveštenje o neuspehu od provajdera:
Connection Error:http_request_failed

Izgradnja prve faze Moravskog koridora ponuđena kruševačkim građevinarima

Izgradnja prve faze Moravskog koridora ponuđena kruševačkim građevinarima

U Gradskoj upravi u Kruševcu organizovan je sastanak sa predstavnicima gradjevinskih preduzeća s područja grada Kruševca, potencijalnim učesnicima u projektu izgradnje autoputa Pojate – Preljina. Sastanku je predsedavao direktor kruševačke Direkcije za urbanizam i izgradnju Radmilo Nikolić koji je prisutne upoznao sa uslovima projekta, čija bi realizacija trebalo da počne 1. maja ove godine, što je na sastanku sa gradonačelnicima i predsednicima opština kroz koje autoput prolazi, 22. januara, potvrdila ministarka u Vladi Srbije Verica Kalanović.

Početak aktivnosti sa specifičnim radovima, predviđen je na Kruševačkom delu koridora, u dužini od 11, 5 kilometara, deonice od kružnog toka kod Jasike do Pojata. Sastanak je inicirao gradonačelnik Kruševca Bratislav Gašić, čija je ideja bila da u izgradnji ovog dela učestvuju gradjevinska preduzeća sa teritorije Kruševca. Cilj prvog preliminarnog sastanka, sa kojima će biti nastavljeno, bio je iznošenje sugestija i informacija o potencijalima kruševačkih gradjevinara. Sastanku je prisustvovala Biljana Timotijević Arsić koja će kao kontakt osoba, prema planu resornog Ministarstva, gradjevinskim firmama biti na raspolaganju 24 časa dnevno.

“Obezbedili smo i lice koje će 24 časa biti dostupno ministarstvu zbog važnosti Koridora na koji smo tako dugo čekali. To će biti Biljana Timotijević – Arsić, arhitekta kruševačke Direkcije”, rekao je Nikolić novinarima, posle sastanka sa lokalnim građevinskim firmama.

Takođe, dostavljen je i spisak svih slobodnih lokacija na kojima je moguće organizovati privremena gradilišta, kao i mogućih pozajmišta za agregate, dodao je on.

“Od Jasičke kružne petlje, ka Pojatu, Koridor kroz našu opštinu prolazi u dužini od 11,5 kilometara, širina gradilišta je od 70 do 100 metara, u zavisnosti od dela puta, a trasa je zbog blizine reke i mostova malo specifična”, rekao je Nikolić. On je dodao da će posla za građevinsku industriju biti mnogo i smatra da će, ukoliko se operativa udruži, taj zadatak moći sama da realizuje.

Kako je rečeno novinarima krajem januara, prvi radovi na izgradnji Moravskog koridora, koji u dužini od 109, 6 kilometara spaja sedam gradova i opština i povezuje Koridore 10 i 11, počinju u maju i to na teritoriji Kruševca i Čačka. Eksproprijacija zemljišta je, kako je tada kazala ministarka Kalanović, završena samo u dužini od 11,5 kilometara, na takozvanoj obilaznici oko Kruševca i istakla da ne očekuje probleme u tom smislu.

Povezano