Kabinet gradonačelnika uveo je novu aktivnost, koja se tiče direktne komunikacije sa sugrađanima.
Praksa je već 3 meseca da se povremeno organizuju prijemi na kojima građani iznose svoje probleme. Razgovori sa načelnikom gradske uprve i zamenikom gradonačelnika zakažu se i obave u kratkom roku, ukoliko je problem praktične prirode šalju se nadležne službe ili direktno izlazimo na teren da se upoznamo sa situacijom, navodi zamnik gradonačelnika Snežana Radojković. Za pitanja upućena gradonačelniku, u skladu sa njegovim obavezama, zakazuju se prijemi za sugrađane.
Prijem građana obavlja se u jednoj od prostorija gradske uprave. U rešavnju problema sa kojima se sugrađani sreću, kruševačka javnma preduzeća čine različite ustupke, najčešće su to reprogrami otplate dugovanja tako da gradska uprava nađe način da se dođe do najpovoljnijeg rešenja. U situacijam gde Grad nije u nadležnosti, traži se alternativni način da se pomogne sugrađanima. Česti problemi naših sugrađana su zapošljavanje dece, ali i komplikovane imovinsko pravne situacije. Za sledeću nedelju u planu je prijem jedne veće grupe sugrađana, koji su se već prijavili putem redovne procedure.