Kompanija Henkel objavila je 22. izveštaj o održivosti u kojem se nalaze informacije o realizaciji strategije održivosti za 2012. godinu, a čiji cilj je da se postigne više, uz manje uloženih sredstava. Henkel planira da utrostruči svoju efikasnost do 2030. godine, stoga aktivno uključuje sve zaposlene u programe za sprovođenje strategije i zajedno sa partnerima radi na uvođenju održivosti u sve oblasti poslovanja kao nove vrednosti.
Srategija je razvijena na osnovu Henkelove posvećenosti liderstvu u održivosti. Kompanija uvodi nova rešenja u tu oblast dok odgovorno nastavlja da oblikuje svoje poslovanje i uvećava poslovni uspeh. Dodatno, Henkel je u 2012. godini intenzivirao saradnju sa partnerima u svim lancima vrednosti, što podrazumeva, kako saradnju sa dobavljačima, tako i zajedničke projekte sa kupcima. Na taj način, potrošačima se preko maloprodajnih lanaca pruža prilika da budu informisani o održivijim proizvodima i o tome kako ih koristiti na ekološki odgovoran način.
Henkelovi rezultati u oblasti održivosti u 2012. godini najbolji su dokaz postignutog uspeha na tom putu. U poslednjih 11 godina, kompanija je smanjila potrošnju vode za 44 odsto, energije za 43 odsto, a generisanje otpada za 53 odsto po metričkoj toni proizvodnje. Tokom istog perioda, broj nezgoda na radu je smanjen za 86 odsto. Postignuti rezultati vrlo su značajni za Henkel kada su u pitanju srednjeročni ciljevi za 2015. godinu, i utrostručenje uštede resursa do 2030. godine.
Do tada, Henkel planira da koristi samo trećinu današnjih resursa za svaki ostvareni evro. Kako bi smanjili ekološki otisak i učinili održivu potrošnju mogućom, kompanija je definisala tri glavna pristupa: proizvodi, partneri i ljudi. Kroz svoju posvećenost i znanje, Henkelovi zaposleni širom sveta značajno doprinose realizaciji nove strategije održivosti. Henkelova prodaja u 2012. godini je iznosila 16,510 milijardi evra, što predstavlja rast od 5,8 odsto u odnosu na prethodnu godinu.
Henkel za centralnu i istočnu Evropu (Henkel CEE) u 2012. godini je po prvi put prešao granicu od 3 milijarde evra u prodaji. Rast prodaje u regionu je iznosio 7,4 odsto u lokalnoj valuti, dok je prihod porastao 25 puta od ulaska kompanije na tržište Istočne Evrope. U protekloj godini, Henkel CEE je zaposlio 9.200 ljudi, a najveće stope rasta zabeležene su u Rumuniji, Rusiji i u Srbiji, kao i u sektoru detergenata i sredstava za čišćenje u Turskoj.