
Nova, potpuno drugačija boca, od dosadašnje, očekuje se već sledećeg meseca, kada će prve količine u izmenjenom pakovanju krenuti za Francusku.
Ovim rečima, Zoran Bekrić, direktor “Rubina”, iz Kruševca, ocenjuje odluku menadžmenta fabrike da vinjak, piće, na kojem insistiraju francuski stručnjaci iz destilerije “De la Tour”, uskoro dobije potpuno novu ambalažu, u kojoj će moći da putuje u – svet.
– Svi znaju da je vinjak jedan od nacionalnih brendova Srbije, da je visoko prepoznatljiv na tržištu u znanom pakovanju i da redizajn ambalaže zahteva našu izuzetnu opreznost. Sa druge strane, ako po kvalitetu možemo da pariramo najboljim svetskim brendovima, zašto ne bi mogli i po ambalaži i pakovanju? Aprilska poseta poznatih stručnjaka ima za nas veliki značaj i pomogla nam je da prelomimo sve dileme i krenemo da razmišljamo o vinjaku kao o vrhunskom proizvodu i za Srbiju i svet.
Naime, Andre Šrajner iz francuske destilerije „De la Tour“, impresioniran nedavnom posetom kruševačkom proizvođaču, rekao je, a mediji preneli, da se “Rubinov” Vinjak može svrstati među četiri najbolja brenda na svetu, a Ralf Cimerman, direktor kompanije “Salco” iz Švajcarske koja između ostalih, distribuira Kurvoazije i Bakardi, naglasio je da za “Rubin” postoji prostor na svetskom tržištu, jer je potrošnja takozvanih obojenih pića poslednjih godina u porastu.
Da li to znači da će posle redizajna boce i etikete vinjaka, ovo piće u luksuznoj ambalaži da krene najpre u Francusku, a zatim i ostale zemlje sveta?
– Verujem da će novo pakovanje vinjaka, pre svega, obradovati naše dugogodišnje potrošače, a verujem i da će se dopasti i drugima, probirljivijim. Francuzi su se uverili zašto je domaći, srpski vinjak najprodavaniji u svojoj kategoriji, mi i dalje garantujemo za kvalitet i to da je u pitanju apsolutno prirodan proizvod, koji se pravi od grožđa, bez veštačkih boja – objasnio je Bekrić.
Jasno je da je izgled nove ambalaže vinjaka za sada tajna. Prema rečima Bekrića, dizajn, etiketa i oblik boce biće poput svetskih i još neviđenih oblika na našim prostorima. Ali, stare boce, neće nestati preko noći.
– Mi poštujemo i cenimo naše potrošače i ne želimo ovakvim potezom da ih izgubimo da bi dobili neke druge. Zbog toga smo odlučili da, paralelno sa uvođenjem novog dizajniranog vinjaka, nastavimo da distriburiamo i onaj u staroj, prepoznatljivoj ambalaži.