
Predsednik kompanije Henkel Srbija, Christoph Till (Kristof Til) i direktor fabrike u Kruševcu, Felix Sobotka (Feliks Sobotka), predstavili su značajne investicione planove kompanije u novi projekat proizvodnje inovativnog proizvoda za kućnu hemiju. Investicija je vredna 30 miliona evra i ojačaće poziciju Henkelove fabrike u Kruševcu, dok će zahvaljujući tom projektu biti otvoreno do sto radnih mesta. Projekat predstavlja najveće ulaganje kompanije Henkel u 2013. godini u Srbiji, dok se početak nove proizvodnje očekuje u drugoj polovini 2014. godine.
– Ovaj projekat je od velike važnosti, ne samo za Henkel, već i za lokalnu zajednicu u kojoj poslujemo. Zahvaljujući kvalitetu svojih brendova, Henkel zauzima vodeću poziciju u mnogim tržišnim segmentima. Kontinuiranim ulaganjima u našu proizvodnju u Kruševcu, mi nameravamo da zadržimo tu poziciju i ispunimo očekivanja naših potrošača. Istovremeno, pozitivno utičemo na razvoj lokalne zajednice i doprinosimo ekonomskom razvoju Srbije. Ukupna investicija u novi projekat iznosi 30 miliona evra, dok će se zahvaljujući novoj proizvodnoj liniji otvoriti do sto radnih mesta u našoj kruševačkoj fabrici – izjavio je povodom nove investicije predsednik kompanije Henkel Srbija, Kristof Til.
– Henkelova fabrika u Kruševcu je od strateškog i globalnog značaja za našu kompaniju i smatra se jednom od naših najboljih fabrika za Deterdžente i kućnu hemiju u svetu. Trenutno snabdevamo 19 tržišta širom Evrope iz Srbije. Otvaranje nove proizvodnje će dodatno ojačati naše izvozne kapacitete, kao i veliki značaj koji naša fabrika ima u globalnoj proizvodnoj mreži. Henkelova fabrika u Kruševcu je prva fabrika koja je dobila ISO sertifikat za energetsku efikasnost – istakao je direktor kruševačke fabrike Feliks Sobotka.
Henkel je prisutan u Srbiji od 2002. godine kada je privatizovana Merima Kruševac. Tokom prvih deset godina kompanija je investirala više od 130 miliona evra u Srbiji. Danas, Henkel Srbija uspešno posluje na tri lokacije u Beogradu, Kruševcu i Inđiji, snabdeva više od 55 miliona potrošača u regionu i izvozi svoje brendove iz srpskih fabrika na 19 regionalnih i tržišta Evropske unije.