U okviru projekta STOP VRŠNJAČKOM NASILJU, koji realizuje uz podršku Grada Kruševca, naša medijska kuća je pokrenula posebnu stranicu na sajtu rtk.rs, kao i Fejsbuk grupu, gde se objavljuju prilozi naših novinara, TV emisije sa kompetentnim sagovornicima i drugi sadržaji kojima se posetiocima pomaže da vršnjačko nasilje prepoznaju i nauče kako se protiv njega mogu boriti.
Istraživanja su pokazala da relativno mali broj dece i mladih uopšte prepoznaje vršnjačko nasilje, iako su često njegove žrtve. Pritom, u oblike ovog nasilja (vređanje, ismevanje i širenje laži o drugima) spada i ono preko tzv. novih elektronskih medija (internet), odnosno društvenih grupa (Fejsbuk, Tviter, Instagram).
Zato se projekat Stop vršnjačkom nasilju naše medijske kuće realizuje i kroz internet portal rtk.rs, ali i specijalizovanu Fejsbuk stranicu, dakle upravo na mestima gde se naglašeno prisustvo mladih i očekuje. Većina njih, naime, ima računar i pristup internetu, a procenjuje se da je blizu 50 odsto mladih već bilo izloženo nekoj vrsti digitalnog nasilja, bilo da je reč o uvredljivim Fejsbuk porukama, mejlovima, fotografijama i video zapisima bez dozvole i znanja i stavljanje pomenutih sadržaja na Internet. Pritom, neinformisanost i stereotipi da treba okretati glavu od prijave ovakvog nasilja najčešće ohrabruju nasilnike da ovakvo ponašanje ponavljaju.l
Na Internet i Fejsbuk stranici Stop vršnjačkom nasilju objavljuju se prilozi naših novinara, TV emisije sa kompetentnim sagovornicima i drugi sadržaji kojima se posetiocima pomaže da vršnjačko nasilje prepoznaju i nauče kako se protiv njega mogu boriti. Stranica je, pritom, interaktivna, dakle omogućuje dvosmernu komunikaciju, koja uključuje reakcije i iskustva posetilaca.
Prva anketa je, tako, pokazala da je 69 odsto posetilaca naše stranice, učenika osnovnih i srednjih škola, već prepoznalo neki oblik vršnjačkog nasilja u svom okruženju, a 48 odsto je priznalo da su bili njegove žrtve. Pritom su se izjasnili da se uglavnom radilo o verbalnom nasilju – ismevanju, spletkarenju i širenju laži i uvreda, a zatim i pretnjama i zastrašivanju, odnosno nekom od oblika digitalnog nasilja. Jedna od poruka medijske kampanje naše informativne kuće zato je namenjena i samim roditeljima da obrate pažnju šta njihova deca rade na internetu i koju vrstu sadržaja razmenjuju.