Na staroj lokaciji, na Trgu Fontana u Kruševcu, prodajni objekat „Sani optika“ od danas je u novom ruhu.
Potpuno renovirani prostor i novi koncept prezentovanja sunčanih i naočara za vid kao i slušnih aparata praćeni su i akcijskim ponudama za kupce u ovom delu Srbije.
Takozvani otvoreni koncept prodajnog objekta podrazumeva dostupnost ponuđenih artikala svim kupcima, objašnjava direktorka marketinga i prodaje „Sani optika“ Vesna Stojaković.
„Sani optik“ je najveći prodajni lanac dioptrijskih okvira i slušnih aparata u Srbiji. U 33 lokalne samouprave ima 44 prodajna mesta, a objekti renovirani u poslednje tri godine imaju identičan enterijer.
Otvaranje, po pravilu, prate i određene povoljnosti.
Ovome treba dodati da „Sani optik“ ima potpisane ugovore sa civilnim i vojnim Fondom zdravstvenog osiguranja.
Inače korporativni slogan je „Zdravlje sa stilom“.
U skladu sa visokim zahtevima kvaliteta robe, „Sani optik“ klijentima nudi i profesionalnu i brzu uslugu koja, kažu, prati evropske i svetske trendove.