Opština Trstenik će uvesti sistem brzih odgovora “Sistem 48 sati” od ponedeljka, 3. juna, saopšteno je iz te opštine.
Predsednik opštine, Miroslav Aleksić je istakao značaj uvođenja tog sistema za poboljšanje efikasnosti rada opštinske uprave i javnih preduzeća i ustanova sa teritorije opštine u narednom periodu, ali i za bolju komunikaciju sa građanima, u oblastima za koje su zainteresovani i za rešavanje njihovih problema.
– Ja već imam praksu redovnog prijema građana, gde oni iznose svoje probleme i ja se trudim, da sa nadležnim službama rešim većinu pitanja koja muče stanovnike Opštine Trstenik. Sada ćemo uz pomoć “Sistema 48 sati” moći efikasnije i brže da saznamo koji su to najveći problemi građana i tako ćemo moći da planiramo našu strategiju u interesu svih stanovnika Opštine Trstenik – rekao je Antić.
Uvođenjem novog sistema, građani ubuduće neće morati da idu od šaltera do šaltera. Sada će odgovore na sva pitanja moći da dobiju na jednom mestu.
– Ovim sistemom građani će moći imejlom, odnosno na opštinskom sajtu, ili putem telefona da iznose svoje probleme, daju sugestije i postavljaju pitanja. Naš sistem će sve to prikupljati i prosleđivati odgovarajućim službama u preduzećima i ustanovama, uz obavezu da građani dobiju odgovor najkasnije za 48 sati. Svi zahtevi građana biće vidljivi na sajtu opštine – objasnio je Hranislav Radenković, administrator u bazi podataka Geografsko-informacionog sistema u Opštini Trstenik.